Επιστροφές - Ακυρώσεις

Πολιτική Επιστροφών - Ακυρώσεων

Μπορείτε να επιστρέψετε μέρος ή το σύνολο των αγαθών που παραγγείλατε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας σε διάστημα δεκατέσερων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους και αφού έχει προηγηθεί πρώτα τηλεφωνική ή έγγραφη ενημέρωση. Το κόστος επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον αγοραστή. Σε περίπτωση κατά την οποία ευθύνεται η εταιρεία μας για την αλλαγή / επιστροφή του προϊόντος τότε επιβαρυνόμαστε εμείς το κόστος επιστροφής.

Προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει :

- Να βρίσκονται στην αρχική κατάσταση παράδοσης,(σφραγισμένο όπως παρελήφθη) συμπεριλαμβανομένου της συσκευασίας, των οδηγιών χρήσης, περιφερειακών & αξεσουάρ.

- Να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.

- Να ταχυδρομηθούν προς επιστροφή από τον παραλήπτη του προϊόντος το αργότερο σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες.

- Να έχει προηγηθεί τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία για την πρόθεσή σας.

- Δεν δεχόμαστε επιστροφές σπασμένων και παραποιημένων προϊόντων από τη στιγμή που γίνει η παράδοση από τον μεταφορέα, ελέγξετε τα προϊόντα και υπογράψετε για την ακεραιότητά τους.

Βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε:

1.Συσκευάστε όλα τα προϊόντα στην αρχική συσκευασία. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν ως σύνολο, θα πρέπει να επιστραφούν ως σύνολο.

2.Συμπληρώστε τη φόρμα αίτησης επιστροφής που θα βρείτε εδώ η οποία θα πρέπει να υπογραφεί από τον κάτοχο της παραγγελίας με τα πλήρη στοιχεία του.

3.Επισυνάψτε την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο, ενημερώστε μας τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων (μεταφορά στον τραπεζικό σας λογαριασμό).

Ακυρώσεις παραγγελιών

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί οποιαδήποτε στιγμή εφόσον δεν έχει αποσταλεί. Η ακύρωση γίνεται μέσω τηλεφώνου ή email. Το ποσό επιστρέφεται ακέραιο και χωρίς καμιά επιβάρυνση στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων πραγματοποιείται είτε μέσω τραπέζης, είτε μέσω της πιστωτικής κάρτας. Εάν δεν προλάβετε και η παραγγελία σας αποσταλεί, τότε ισχύει η περίπτωση επιστροφής προϊόντων.
 
Εάν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα και επιθυμείτε την ακύρωση της συναλλαγής σας και εφόσον δεν σας έχουν αποσταλεί τα προϊόντα, θα πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα εντός 24 ωρών από την εντολή αγοράς, μέσω e-mail ή τηλεφωνικά, για να σας επιστρέψουμε άμεσα το ποσό χρέωσης που έχει γίνει στην πιστωτική/χρεωστική σας κάρτα.